top of page

ציוד הריצה

ציוד הריצה:


למרות שאני ספורטאי חסות שמקבל ציוד ממספר חברות אני מרגיש שלם עם עצמי כשאני ממליץ לאנשים עליו, וזאת כיוון שהייתה לי הפריוילגיה לבחור את המותגים שאיתם אני רוצה לרוץ.


ביגוד והנעלה, (The North Face).

נעליים - Hyper track, מידת נעלי התחרות שלי גדולה בחצי מידה מהנעל איתה אני מתאמן, וזאת מכיוון שבתחרויות או באימונים ארוכים הרגל מתנפחת וגדלה, ומידה גדולה יותר עוזרת בזרימת הדם ובשמירה על ציפורני הבהונות.

ביגוד - כל הביגוד שלי הוא מסדרת, "Better then naked", ביגוד ברמה הגבוהה ביותר, מינימום תפירה פנימית ויכולת ייבוש מצויינת.

תיק ריצה - Enduro plus, וסט ריצה מפנק, יושב טוב ומאפשר גישה נוחה לכיסים ולבקבוקים.



פנסי ראש, (Black Diamond).

פה יש לי מבחר של פנסים אותם אני בוחר על פי תנאי השטח, לתנאים קלים אני לוקח את ה-Sprinter, הוא קל משקל, עם תאורה אחורית והוא נטען דרך USB. במידה והשטח יותר מאתגר או שאני בשלב מתקדם של המירוץ בו דרושה לי עוצמת הארה גבוהה יותר אני משתמש בפנס Icon - polar. זה ה-פנס, יש לו יכולת הארה מצויינת וישיבה על הראש מצויינת. היתרון הגדול של הדגם הזה הוא שגוף הסוללה נמצא בנפרד ויכול להתאחסן בתיק או על הגוף במקום על הראש. זה חשוב מאוד כיוון שהעברת המשקל מהצוואר אל הגב תועיל ליצבות ותמנע כאבים מיותרים.

בנוסף במקרים חריגים אני שם עוד פנס על המותן, פנס זה יצביע לי על השטח שלפני הרגליים, זה חוסך ממני להוריד את הראש (דבר החוסם את קנה הנשימה) למטה ומאפשר רק להסיט את המבט.



מקלות ריצה, (Black Diamond).

ישנם מספר תכונות שמאוד רצוי לבדוק לפני שמשקיעים וקונים זוג מקלות. משקל, סוג החומר מהם המקלות עשויים, נוחות נשיאה (יכולת קיפול) נוחות אחיזה בזמן ריצה וכמובן מידה מתאימה. מכלל היצע המקלות הבחירה שלי הייתה (Ultra distance Z-Pole) של חברת בלק דימונד.


שעון ריצה, (Suunto).

האמביט 3 שלי ממלא תפקיד חשוב ועיקרי בזמן האימונים ובתחרויות עצמן, ישנו מגוון רחב מאוד של אופציות המאפשרות לי ניתוח מדוייק של מהלך הריצה. הוא מאוד אמין, בעל סוללה נטענת שמחזיקה גם במירוץ הארוך ביותר, נראה טוב (זה חשוב, השעון עצמו לא זול ועדיף שיהיה אפשר להסתובב איתו ברחוב ולא רק באימונים) אבל הכי חשוב הוא מגיע מ"בית" טוב - בחנות דוגית שבת"א מתיחסים אלי (ואני מאמין שאותו היחס תקף גם לשאר הלקוחות) כמו שצריך.


גרבי לחץ, (Compressport).

בהרבה מהמירוצים רואים את המתחרים רצים עם גרבי לחץ בזמן הריצה. לפי דעתי הרעיון מאחורי גרבי הלחץ הוא בייעול החזר הדם הורידי מהשריר חזרה אל הריאות ואל הלב. שבמהלך הריצה זה מדמה מצב של קבלת מנת דם (=יותר חמצן). בזמן המנוחה יש שיפור של ההתאוששות בזכות אותם דברים בדיוק.





















































פוסטים נבחרים

פוסטים אחרונים

bottom of page