top of page

מיקוד האימונים

התמקדות באימונים צריכה להיות בהקשר של ריצה בשלב הסופי, שוב זה שלב שבו אין לכם אנרגיה זמינה בגוף. באימונים קשה להגיע למצב הזה באופן קבוע (מגבלות של זמן ושל יכולת התאוששות) ולכן יש למצוא דרך לחקות את השלב.

את האימונים שלי אני עושה "בבלוקים", מספר אימונים סמוכים האחד לשני, אימון בוקר וערב, אימונים יומיים כפולים וכו'. הרציונל מאחורי זה הוא שמגיעים לאימון הנוסף בחסרון אנרגטי. בנוסף ישנם את "אימוני רעב", יציאה לאימון נפח (איטי) ללא אוכל (או אוכל המכיל חלבון ומעט פחמימות).

כל אלו ידרשו מהגוף שלכם ליעל את צריכת האנרגיה מהשומן, דבר יקר ערך במירוצים ארוכים.


בנוסף יש צורך להקדיש זמן לבניית שרירי ליבה, רגליים ואף ידיים חזקים. עם גוף חזק ניתן לעשות הכל, גם לשמור על טכניקת ריצה נכונה לאחר עשרים שעות על הרגליים. כמו שציינתי בעברי טיפסתי ואני נוהג לייחס את ימי הטיפוס שלי לאימוני כוח. במקביל אני מבצע גם חיזוקים עם רצועות (TRX), אנא עשו את התרגילים, לפחות בהתחלה, עם אדם מנוסה כדי שלא תפגעו בעצמכם.

-בשלב זה שאני לא אתחיל לפרט את התרגילים כיוון שזה לא הדרך מבחינתי, במידה ותרצו להצטרף לאימון צרו עימי קשר ונתאם.


בתמונה משמאל רואים דוגמא לאימון ייחודי שמשלב הרבה מחשבה מאחוריו. הדבר הראשון שבולט לעין הוא שאני עובד על שרירי הליבה באמצעות ה TRX. הדבר השני שבולט הוא שיש לי על הפנים מסכה, המכסה הזאת מחוברת לגנרטור שיודע לספק לחץ חלקי נמוך של חמצן (מדמה מצב של אימון בגובה רב). האימון הזה מלבד היותו אימון חיזוק הוא גם אימון "מטבולי". אימון שבו אני מכריח את הגוף שלי להתאים את עצמו לעבודה בסביבה דלה בחמצן. ההתאמות הפיסיולוגיות של הגוף לאימון יכללו האצה ביצירת כדוריות דם אדומות ושיפור היכולת של ההמוגלובין לקלוט את החמצן.

אימון מדעי שכזה יועיל במיוחד כאשר ארוץ בפסגות ההרים.



הגנרטור נרכש תודות לתרומה נדיבה במיוחד של חבר יקר, גלעד וקסמן.

















1231421_639860819365807_575511736_n.jpg














פוסטים נבחרים

פוסטים אחרונים

bottom of page